Minggu, 19 Desember 2010

REG ONLY


TAK PERLU CARI DOWNLINE. ORANG LAIN DAFTAR SELEPAS ANDA ADALAH DOWNLINE ANDA — Kota Kinabalu

  • Location: Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
  • Date Posted: October 13

YA BETUL TAK PERLU CARI DOWNLINE..... ORANG DAFTAR SELEPAS ANDA AUTOMATIK DOWNLINE ANDA DI  www.toplevelposition.com.

Di sini biar saya terangkan anda satu persatu, perniagaan ini berasal dari Amerika Syarikat dalam pra perlancaran masih mencari rakan niaga seluruh dunia dan anda diberi peluang mendaftar secara percuma untuk menempah tempat terawal dalam tempoh tersebut.

Apa menarik di sini ialah

  1. Sekiranya anda mendaftar hari ini (dalam tempoh pra pelancaran) untuk menempah tempat yang teratas,anda akan dapat nombor id (misalnya 1001)  dan selepas anda daftar ada lagi orang yang mendaftar (bukan ditaja oleh anda dengan nombor id 1002), orang itu akan di kira sebagai downline anda.
  1. (a) Yang lebih menariknya pula, semasa perlancaran syarikat ini nanti, setiap orang yang mendaftar selepas anda, anda akan di bayar USD 8.00.

( ingat, seperti yang saya katakan tadi, walaupun orang itu bukan di taja oleh anda, mereka adalah rakan niaga dari seluruh pelusuk dunia yang anda sendiri tak tahu siapa mereka) dan anda akan dibayar setiap bulan dimana jumlah pembayarannya akan sentiasa bertambah dari masa ke semasa.

(b) Bayangkan sekarang ni purata orang yang mendaftar dari seluruh pelusuk dunia  setiap 1 saat ada empat orang yang mendafar…  dan mereka mendaftar secara automatic sebagai downline anda. Dapat anda bayangkan kalau ada 1000 orang di belakang anda sebagai downline semasa perlancarannya nanti…

WOW!!!!! anda dapat usd 8 x1000 = usd 8000 (8000xrm3.2=RM25600!!!!)

  1. Jika anda daftar percuma sekarang,  anda akan menempah tempat jadi yang terawal dan ianya akan kekal sehingga hari pelancarannya nanti. Fikirkan berapa ramai lagi yang akan daftar selepas anda… jemput semua saudara mara, adik beradik anda sahabat rapat sebelum orang lain daftarkan mereka di http://www.toplevelposition.com supaya kita menjadi yang teratas.
  1. Selepas anda mendaftar, log in balik guna username dan password yang seperti yang anda buat semasa pendaftaran. Lihat berapa orang sudah joint dibelakang anda dan anda akan diberi website replika bagi tujuan promosi.Jika anda ingin dapat lebih banyak pendapatan.

 

www.toplevelposition.com

 

 

 

Tidak ada komentar: